Етикетка для меду – для чого вона…

Етикетка – засіб маркування товару, окремий ярличок, прикріплений до упаковки чи самого товару у вигляді наклейки чи бірки.

Призначення етикетки. За допомогою етикетки відбувається ідентифікація товару за його виглядом чи індивідуальним признакам, а також ідентифікація торгової марки, під якою цей товар виготовляють та реалізують.

Традиційно етикетка містить: назву товару чи виробу, знак торгової марки виробника, дату виробництва, термін придатності продукту та іншу важливу інформацію для споживача.

Ось так етикетка характеризується з точки зору маркетингу. Та для нас простих пасічників все набагато простіше. Нам потрібна наліпка, бажано на самоклейці, щоб приклеїти на баночку чи відерко. Щоб там була назва меду, номер телефону ні у бажано бджілку десь з боку.

Та на те вона і наука щоб прості речі робити складними. З точки зору покупця, якщо ви побачите в знайомого баночку з медом, з такою ж етикеткою як у вас дома. Який мед ви купите наступного разу? Правильно в першу чергу ви будете шукати етикетку яка у вас і у вашого знайомого. А якщо ви ще на етикетці знайдете номер телефону, а біля нього значок Viber, правильно – ви миттєво напишете адресату що потрібен його прекрасний і хороший продукт. А за допомогою QR- коду перейдете на сторінку в соцмережі і залишите там всі свої побажання хороші і не дуже )). В такий спосіб у вас як продавця зявилось два важливі контакти у вигляді Viber та підписника у соцмережах. Це ваші потенційні постійні клієнти. 

Ось так, просте маркування робить ваш продукт впізнаваним та збільшує ваші продажі….

А наступного разу ми поговоримо про логотип та впізнаваність бренду…